^MystiQ
Legacy Member
Hallo allemaal,
Alweer een draadje van mij. Ik heb mijzelf een kickbox broekje aangeschaft maar achteraf gezien bleek het toch dat niet te zijn. Ik heb het 1 keer gepast thuis en het paste mij eigenlijk niet.
Ik heb er 47 euro ( inclu verzending ) voor betaald en ik vind dat jammer. Ik heb een nieuwke opt oog maar eerst dit van de hand kunnen doen natuurlijk.
Ik bied het dus aan aan de vechters onder jullie of diegene die eens hun vriendin willen imponeren ofzo
Een foto ervan -> link
De maat is large en dat is zowat de meest frequente maat.
Voor minder dan 25 euro doek het zeker niet weg want dan doek mijzelf toch net iets te veel pijn
Mvg.
Alweer een draadje van mij. Ik heb mijzelf een kickbox broekje aangeschaft maar achteraf gezien bleek het toch dat niet te zijn. Ik heb het 1 keer gepast thuis en het paste mij eigenlijk niet.
Ik heb er 47 euro ( inclu verzending ) voor betaald en ik vind dat jammer. Ik heb een nieuwke opt oog maar eerst dit van de hand kunnen doen natuurlijk.
Ik bied het dus aan aan de vechters onder jullie of diegene die eens hun vriendin willen imponeren ofzo

Een foto ervan -> link
De maat is large en dat is zowat de meest frequente maat.
Voor minder dan 25 euro doek het zeker niet weg want dan doek mijzelf toch net iets te veel pijn

Mvg.