DoubleYouIm
Legacy Member
Ik vroeg me af of er interesse was in kerstfiguurtjes?
kan aan verschillende keuzes geraken momenteel 1 foto
ik hoop da ik er meerdere kan opzetten ,laters!
het gaat om Handgemaakte Peruaanse Import!
hier in europa niet te verkrijgen (volgens mij)
beginbod vanaf 85euro!
http://users.edpnet.be/DoubleYouIm/peruChrist.gif
kan aan verschillende keuzes geraken momenteel 1 foto
ik hoop da ik er meerdere kan opzetten ,laters!
het gaat om Handgemaakte Peruaanse Import!
hier in europa niet te verkrijgen (volgens mij)
beginbod vanaf 85euro!
http://users.edpnet.be/DoubleYouIm/peruChrist.gif