Triple0
Legacy Member
hey
ik verkoop inline skates van merk OPTIMUM. Deze zijn aangekocht in de Dreamland paar jaartjes geleden maar is zeer weinig gebruikt omdat ik al snel interesse verloor
ligt hier samen met de doos stof te pakken, zeker al 2-3 jaar ofzo
daarom : TE KOOP ^^
ik heb ze aangekocht voor +-40 euro
ik zou graag 15-20 euro ervan recupereren aangezien ze weinig zijn gebruikt
alleen afhaling uiteraard
enkele foto's: slechte kwaliteit, ik heb geen digicam, alleen webcam van enkele jare oud
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/Foto16-1.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/Foto15-1.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/Foto14-1.jpg
staat ook op tones
ik verkoop inline skates van merk OPTIMUM. Deze zijn aangekocht in de Dreamland paar jaartjes geleden maar is zeer weinig gebruikt omdat ik al snel interesse verloor

ligt hier samen met de doos stof te pakken, zeker al 2-3 jaar ofzo

daarom : TE KOOP ^^
ik heb ze aangekocht voor +-40 euro
ik zou graag 15-20 euro ervan recupereren aangezien ze weinig zijn gebruikt
alleen afhaling uiteraard
enkele foto's: slechte kwaliteit, ik heb geen digicam, alleen webcam van enkele jare oud
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/Foto16-1.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/Foto15-1.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/Foto14-1.jpg
staat ook op tones