Zorba
Legacy Member
Wegens verhuis mag dit tv meubel weg. Is een klein beetje beschadigd (zie foto), ik vermoed een 2tal cm schade. Kan mogelijks wel opgelapt worden denk ik.
Ik vind het niet meer op de ikea site, maar het komt overeen met dit meubel: BESTÅ Tv-meubel - IKEA
Kleur is wel zwartbruin en de lengte is 180*40*32, dus ook met 3 kolommen ipv 2 zoals weergegeven in bovenstaande link.
Foto's:
http://bit.ly/1AeoVBg
http://bit.ly/13WHqil
http://bit.ly/1K3PCya
Mag weg voor elk aanvaardbaar bod. Afhalen kan in Brugge, liefst in 1 stuk (ik haal hem zelf niet uit elkaar).
Word ook elders aangeboden.
Ik vind het niet meer op de ikea site, maar het komt overeen met dit meubel: BESTÅ Tv-meubel - IKEA
Kleur is wel zwartbruin en de lengte is 180*40*32, dus ook met 3 kolommen ipv 2 zoals weergegeven in bovenstaande link.
Foto's:
http://bit.ly/1AeoVBg
http://bit.ly/13WHqil
http://bit.ly/1K3PCya
Mag weg voor elk aanvaardbaar bod. Afhalen kan in Brugge, liefst in 1 stuk (ik haal hem zelf niet uit elkaar).
Word ook elders aangeboden.