fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
ik heb hier nog 2 bons liggen voor ici paris, 1tje van 5 en 1tje van 10€
gaan samen weg voor 10€ incl verzending, dat is de meeneemprijs dus
bieden vanaf 1€ zou k zeggen, eerste die de meeneemprijs geeft krijgt ze maandag opgezonden.
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
MVG Stijn
ik heb hier nog 2 bons liggen voor ici paris, 1tje van 5 en 1tje van 10€
gaan samen weg voor 10€ incl verzending, dat is de meeneemprijs dus

bieden vanaf 1€ zou k zeggen, eerste die de meeneemprijs geeft krijgt ze maandag opgezonden.
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
MVG Stijn
