GodcreeP
Legacy Member
Bijna nieuwstaat ! Vooral de basgitaar werd heel weinig gebruikt.
(Ik speel vooral op mijn Yamaha 4-string.)
- Een Ibanez BTB 405 qm basgitaar. (5string) Kleur: blauw
- Een Marshall Combo basversterker B65 (65 Watt dus, 1 x 12). Ideaal voor thuis. Nieuwprijs 700 euro !
- Stagg Case voor bas...
Vraagprijs voor dit alles: 700 euro... (valt over te discussiëren)
Mail mij voor pics !
-=<WiM>=-
(Ik speel vooral op mijn Yamaha 4-string.)
- Een Ibanez BTB 405 qm basgitaar. (5string) Kleur: blauw
- Een Marshall Combo basversterker B65 (65 Watt dus, 1 x 12). Ideaal voor thuis. Nieuwprijs 700 euro !
- Stagg Case voor bas...
Vraagprijs voor dit alles: 700 euro... (valt over te discussiëren)
Mail mij voor pics !
-=<WiM>=-