NoizeSuppressor
Legacy Member
Ik ben hier serieus aan 't downsizen, ook deze mag de deur uit wegens dubbel gebruik. Heb zelf een die ik gebruik maar die is nog half dus deze gaat de deur uit. Aangekocht in februari, ongeopend want was mijn reserve.
Straks als ik thuis ben post ik zelfgemaakte foto's, dus ook met het serienummer (kwestie van geen gezever over authenticiteit
)
Vaste prijs is 45 euro exclusief, nieuw en ongebruikt!
http://www.dogfightuk.com/images/2782.jpg
Straks als ik thuis ben post ik zelfgemaakte foto's, dus ook met het serienummer (kwestie van geen gezever over authenticiteit
)Vaste prijs is 45 euro exclusief, nieuw en ongebruikt!
http://www.dogfightuk.com/images/2782.jpg

