[2nd] BlackHawk
Legacy Member
Hallo ,
ik verkoop mijn NIXON Horloge, zeer weinig gedragen en een beetje te groot voor mijn smalle pols.
richtprijs : 100 euro.
Foto's zijn HIER te vinden.
voor vragen kan je me altijd mailen en of PM'en.
[email protected]
(staat ook op 2dehands)
ik verkoop mijn NIXON Horloge, zeer weinig gedragen en een beetje te groot voor mijn smalle pols.
richtprijs : 100 euro.
Foto's zijn HIER te vinden.
voor vragen kan je me altijd mailen en of PM'en.
[email protected]
(staat ook op 2dehands)

