psxman
Legacy Member
Bij deze verkoop ik een stevige warme hoodie.(met wol binnenin)
Deze is van het mer " BOXEUR DES RUES" MARSEILLE.
Het is maat XL maar is eigenlijk meer richting M als je het gewoon wil dragen.Ik heb meestal L maar deze is zit maar net gemakkelijk voor mij.
Dus mensen onder 1m85 is het ideaal voor.
Ik denk vooral dat het de bedoel is dat de trui korter komt dan normaal.
nieuwprijs ging richting 100 euro,maar is ondertussen in gebruikte staat
Bieden vanaf 5 euro excl
Meeneem: 12,50 euro excl
Eventueel nog een sportbroek ook van hetzelfde merk te koop ook ,maar daar twijfel ik nog wat over.
Survêtement noir - Boxeur des Rues | Cool Mania
Deze is van het mer " BOXEUR DES RUES" MARSEILLE.
Het is maat XL maar is eigenlijk meer richting M als je het gewoon wil dragen.Ik heb meestal L maar deze is zit maar net gemakkelijk voor mij.
Dus mensen onder 1m85 is het ideaal voor.
Ik denk vooral dat het de bedoel is dat de trui korter komt dan normaal.
nieuwprijs ging richting 100 euro,maar is ondertussen in gebruikte staat
Bieden vanaf 5 euro excl
Meeneem: 12,50 euro excl
Eventueel nog een sportbroek ook van hetzelfde merk te koop ook ,maar daar twijfel ik nog wat over.
Survêtement noir - Boxeur des Rues | Cool Mania