Archief - Honda xr supermotard - goeiekoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bodini

Legacy Member
Wegens overstap naar caféracer verkoop ik mijn xr.

Het is een 350cc
-25 kw
Bouwjaar 1985
Iets van een 28,000 km

Net weggeweest voor afstellen van de kleppen, oliewissel, nazicht remmen, nieuwe gaskabel, nieuwe koppelingskabel.
Start en rijdt zoals het hoort sinds nazicht
Er is nog een klein gaatje in de las van de uitlaatbocht, die laat ik nog lassen ( warm aan de beentjes:D )

Wat en hoe:
BSM sportdemper ( nog een xtra sportdemper erbij)
Supermotard velgen
Sigma teller ( tot 300 km/u), ori teller is erbij
Long ipv luchtfilter
Nieuwe handvaten ( zitten er nog niet op)
Banden in goede staat
2 sets handguards erbij ( ook niet te zien op de foto)
Extra halogeenset van acerbis erbij ( ook niet te zien op de foto)
Nieuwe one zadelovertrek ( die zit er op)
Kader gepoederlakt ( + vork en achterbrug)
Blok is vanbuiten onder handen genomen en ziet er goed uit
Nieuw Polysportspatbord vooraan
Andere lichten ingepolyesterd

De tank + achterspatbord + plus bovenste stuk van de nummerborden moesten in het rood komen, maar ik heb nog geen bootgrondverf gehaald ( zodat de tank kan blijven "ademen" en niet afschilfert)

-21kw, papieren en inschrijvingsbewijs in orde ( moto staat nu op mijn naam verzekerd en ik rij er ook regelmatig mee rond)

Pics, al zijn ze niet echt flatterend
http://users.telenet.be/Elektrogrill/xr/P1010007.JPG
http://users.telenet.be/Elektrogrill/xr/P1010009.JPG

Minimum: € 850
Meeneem: € 1000

Ik behoud mij het recht...

blackrabbit

Legacy Member
Neem misschien eens betere foto's?

Ben op zoek naar een tweewieler, maar prijs lijkt me toch wat te hoog voor deze brommer..

Bodini

Legacy Member
De prijs wat hoog?
Ge kunt gewoon nog geen supermotard janten met banden voor da geld kopen.

En het is gene brommer, t is ne moto :D

Mag eigenlijk dicht, er zijn gisteren mensen komen kijken en het ziet er naar uit dat hij verkocht zal zijn.

Bodini

Legacy Member
T laatste da k er van zeg: Ga u een xr kopen, laat de kader poederlakken, het blok in orde zetten en steek er supermotard velgen op.

Onder de 1500 euro zult ge het niet doen.

BerT

Legacy Member
Kan best zijn dat jij niet uit de kosten geraakt maar zo zit de realiteit nu eenmaal in elkaar. Check andere veilingsites...

Maar het blijft uw recht uw prijs te vragen :), zoals de onze om commentaar op de prijs te geven indien we interesse hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan