Archief - HeroScape (3D Boardgame)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

San Yokohama

Legacy Member
Het spel is nog in perfecte staat, heb het zo'n 2 weken geleden aangekocht en er is maar 1 maal meegespeeld..
Komt compleet met alle figuren, velden, items, boekjes, doos, ...
De nieuw prijs was €74.95

Hier wat extra info:
# Construct the customizable 3-D, interlocking-tile board with terrain and terrain accessories - the field and the battle change with each game! Includes 30 detailed miniature warriors 10 game scenarios including 5 ways to build your field, and 10 ways to play. # Intense, but easy-to-learn game play: heroes actions are governed by stats on army cards indicating movement, range, armor, attack powers and more. # Eliminate all your enemys pieces to win. # Collect and build your armies and pit them against your friends armies for endless gaming variety.

Foto

Had er toch nog graag iets van een €50 voor terug gehad.
(Kan eventueel ook geruild worden tegen games ofzo)

Kan afgehaald of verzonden worden.

Voor extra info kan u me altijd pm'en (of hier iets posten), maar hou het ontopic aub.

Grtz

Sukkeltje456

Legacy Member
hmmm zo'n runescpae board game :p

lijkt mij wel iets tof. Maar die 50 euro is me wat teveel. sorry.

San Yokohama

Legacy Member
Tjah, ik heb het slechts 1 keer gespeeld, dan is het toch normaal dat ik er niet te veel aan wil verliezen?
Een bod vanaf €40 wil ik misschien ook nog wel overwegen, maar liever niet.

Sukkeltje456

Legacy Member
Ja kweet et,merja... het ligt een bekke boven mijn budget.ik zeg niet da et ne slechte prijs is

Sukkeltje456

Legacy Member
hmmm...

Ik zal es kijken. Want van u weet ek da ge nen eerlijke koper zijt ;)

Ik heb wel nog veel gezelschap spellekkes liggen. Maar aangezien da ge dees weg dot denk ek da ge da mss nie moet hebbe. of wel?

San Yokohama

Legacy Member
Niet echt, of het moet al zo'n recente Trivial Pursuit (ofzoiets) zijn. :p

Sukkeltje456

Legacy Member
nja... Ik denk dat ik voor de rest niet echt direct iets heb wat jij zou kunnen gebruiken.

Dus geef maar voorang aan iemand anders. En later als het niet verkocht raakt dan kijk ik nog wel eens.

Sukkeltje456

Legacy Member
Geloof mij...Deze verkoper is echt te vertrouwen en geeft het materiaal in perfcte staat!



effe off-topic: uwe CD van AOEIII is al kapot :$ CD drive was kapot en heeft die gwn opgevrete :s

San Yokohama

Legacy Member
Omg, dat is zwaar kl*te, 2e keer dat ge em hebt en dan alweer kapot. :crazy:

Sukkeltje456

Legacy Member
Ja, was ik van plan ;)

Maar ik zou die zin even uit je bericht halen want die mods durven u daar al een infraction voor geven. (schandalig gwn)

Maar ik denk dat ik ga proberen van een vriend de CD1 te kopieren.

Of anders proberen een mailtje te sturen naar ES xD

San Yokohama

Legacy Member
Sukkeltje456 zei:
Maar ik zou die zin even uit je bericht halen want die mods durven u daar al een infraction voor geven. (schandalig gwn)

Deleted, thx voor de tip. :p

Sukkeltje456

Legacy Member
:p

np

ik heb al veel infractions gekrege waarvan ik vind dat een kleine waarschuwing meer als genoeg geweets zou zijn. Ze overdrijven hier serieus. Maar ik gen iere stoppe me off-topic te gaan want sebiet em ek et weeral zitte wegens spam.

nog veel succes me u verkoop.

As ge het echt nie verkocht krijgt dan stuurde nog maar is een pm'eke

San Yokohama

Legacy Member
Vind ik nog net iets te weinig.
Een bod vanaf €40 wil ik nog wel overwegen.

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan