SWYV_MutcHfakA
Legacy Member
omdat dit helm niet verkocht geraakt is op eBay verkoop ik hem op 9Lives en op Kapaza
met dit helm heb ik niet veel mee gedragen vanwege te klein voor me (maat is large) en is dus ongevalvrij
hier screenshots
- http://i79.photobucket.com/albums/j157/SWYV_MHAGTA/100_0579.jpg
- http://i79.photobucket.com/albums/j157/SWYV_MHAGTA/100_0578.jpg
- http://i79.photobucket.com/albums/j157/SWYV_MHAGTA/100_0575.jpg
verzendkosten varieert naar je wil:
- gratis afhalen aan De post gebouw in Alveringem, Dexia bank in Leisele of aan de treinstation van Veurne (West-Vlaanderen)
- niet-aangetekend versturen (meer risico) = 4,30eur
- aangetekend versturen (meer veiliger om te versturen) = 7,50eur
de vraagprijs euhm omdat ik hem niet veel gedragen heb en mijn moeder had ervoor 50eur betaald zou wel jammer zijn voor ons om zo weinig geld ervoor te krijgen dus denk ik aan 30eur ofzo
met dit helm heb ik niet veel mee gedragen vanwege te klein voor me (maat is large) en is dus ongevalvrij
hier screenshots

- http://i79.photobucket.com/albums/j157/SWYV_MHAGTA/100_0579.jpg
- http://i79.photobucket.com/albums/j157/SWYV_MHAGTA/100_0578.jpg
- http://i79.photobucket.com/albums/j157/SWYV_MHAGTA/100_0575.jpg
verzendkosten varieert naar je wil:
- gratis afhalen aan De post gebouw in Alveringem, Dexia bank in Leisele of aan de treinstation van Veurne (West-Vlaanderen)
- niet-aangetekend versturen (meer risico) = 4,30eur
- aangetekend versturen (meer veiliger om te versturen) = 7,50eur
de vraagprijs euhm omdat ik hem niet veel gedragen heb en mijn moeder had ervoor 50eur betaald zou wel jammer zijn voor ons om zo weinig geld ervoor te krijgen dus denk ik aan 30eur ofzo
