Archief - grote starwars verzameling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkempire

Legacy Member
hoi wegens verhuis naar een kleiner appartement doe ik een groot deel van mijn verzameling starwars weg> ik verkoop allle carded figuren vanaf POTF2 tot ROTS> ik had gedacht aan ?4-5€ per stuk en €6? voor de zeldzamere figuren (allemaal carded en in perfecte staat) losse figuren voor €3a4?> ik verkoop wel liefst in grotere loten (en kan ook wel iets aan de prijs doen bij grote aankoop)> hier kan je al een deel van mijn verzameling zien maar ik heb veel meer dus stuur maar een lijstje als je iets zoekt http://home.versateladsl.be/vt682129

BiZi

Legacy Member
HEEL grote interesse in het volledige pakket. Aantal vragen:

* Verkoop je de non-star wars items ook?
* Verkoop je de Kotobukiya star wars figuren ook?
* Heb je enige richtprijs voor ALLES? :) (tzal niet van de poes zijn neem ik aan)
* Enig idee hoeveel figuren dit zijn? (ongeveer schatting mag)

Merci alvast!

BiZi

Legacy Member
* Van waar ben je?
* Die darth maul bust die ik zie, is dat die van Sideshow?

Punksjot

Legacy Member
interesse hier in alle soorten vervoersmiddelen en fighters :)

Mythos

Legacy Member
Wow das een nice collectie, Zelden zo iets gezien

sorry voor de Oftopic ma bezien het als een free up

Macresco

Legacy Member
Intresse in die vrij grote Darth Vader mocht ge die wegdoen.
Moest ge nog ne Bobba Fett hebben van die grootte ben ik ook in geinteresseerd.
Ik betwijfel of je ze wegdoet maar vragen kost niks hé :)

darkempire

Legacy Member
ik zal proberen verschillende posts te beantwoorden
de grote beelden die je ziet komen uit de kotobukiya reeks en ik heb ze denk ik allemaal
ze zijn nog steeds ingepakt (ook darth vader die heb ik dubbel)
ik had gedacht aan €49 excl of €45 als je er meerdere koopt: heb oa boba fett, 2 verschillende darth vaders, han solo, chewbaca, luke stormtrooper; jango fett, darth maul, yoda (is goedkoper en kleiner) , leia slave, anakin jedi, clone trooper (3verschillende) ,...
darth maul bust is niet van sideshow :) het een soort cooky jar: hoofd kan je losdoen
@bizi: alles verkoop ik niet, teveel nostalgische waarde maar wel een serieus stuk denk dat het +-800 figuren zijn en talrijke voertuigen
heb een volledige losse vintage collectie (103 figuren)
non starwars items ook wel: wat zoek je precies?

@mythos: thank you

BiZi

Legacy Member
Mja ik heb erg veel interesse... in alles eigenlijk. En heb er gerust wel wat harde cash voor over. Maar het is zo moeilijk om te kiezen...

Wat staat er concreet te koop?

mvg

Macresco

Legacy Member
Geinteresseerd in Darth Vaders en BobBa Fetts. De grotere modellen.

Gromme

Legacy Member
In hoeverre varieeren die prijzen eigenlijk?

Goedkoopste tot het duurste. Objecten bij met stijgende waarde?

Zou graag wel iets hebben (iets heel proper en uniek) om bij mijn dvd-box van SW te plaatsen.

darkempire

Legacy Member
ik zal poberen dit weekend nog wat extra foto's te plaatsen
prijzen varieren echt wel van €3 tot 2-300 denk ik
echt moeilijk te zeggen dus
de grote figuren: KOTO Boba fett, darth vader €49 excl ze zijn nog ongeopend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan