Archief - Groot lot video's (Disney-Dreamworks-...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
Te koop wegens defecte videospeler (en er komt geen nieuwe meer ;) :
volgende video's :


Jurassic Park I
Jurassic Park II
Jurassic Park III
The best of friends (2 film box)
Walt Disney - Tarzan
Walt Disney - Alladin
Dreamworks - Antz
Disney-Pixar - Een luizenleven
Steven Spielberg - 4 Dino's
Barbie Als Rapunzel
Barbie als de Prinses en de Bedelaar
Barbie en de Notenkraker
Barbie en het zwanenmeer
Samson en Gert Kerstshow 6
Samson en Gert Kerstshow 5
Walt Disney - Mulan
Stuart Little 1
Stuart Little 2
Samson en Gert 1
Pico en het geheim van de gouden tempel
Nijntje aan zee
Babe
Babe in de grote stad
Samson en Gert videoclips 1
Walt Disney - Toy Story
Disney - Pixar Toy Story 2
Walt Disney - Tarzan & Jane
Dreamworks - De prins van Egypte
Dreamworks - Spirit
Walt Disney - Doornroosje de schone slaapster
Tom & Jerry - The movie
Walt Disney - Piratenplaneet
Studio 100 - de 3 biggetjes (k3)
Digimon 1
Walt Disney - Keizer Kuzco
Walt Disney - De leeuwenkoning II - Simba's trots
Blub ! Ik ben een vis
Walt Disney - De Leeuwenkoning
Walt Disney - Pocahontas
Walt Disney - Belle en het beest
Studio 100 - Doornroosje (k3)
Walt Disney - Pocahontas II - Reis naar een nieuwe wereld
Walt Disney - Alice in wonderland
Walt Disney - Assepoester II - Dromen komen uit
Walt Disney - Sneeuwwitje en de zeven dwergen
Walt Disney - Atlantis - De verzonken stad
Walt Disney - Atlantis - Milo's avontuur
Walt Disney - Dinosaur
Walt Disney - Anastasia
Walt Disney - Lilo & Stitch
Chicken Run
Walt Disney - 101 Dalmatiers
Walt Disney - 101 echte dalmatiers
Walt Disney - 102 echte dalmatiers
Dreamworks - El Dorado
Walt Disney - Jungle Book
Walt Disney - De Aristokatten
Dreamworks - Shrek
Walt Disney - Teigetjes Film
Walt Disney - Bell's wonderlijke verhalen
Studio 100 : Plop - De kabouterschat
Walt Disney - De klokkenluider van de notre dame
Bionicle - Masker van licht
Ice Age
Pokemon - Mewtwo tegen mew
Pokemon 2 - Op eigen kracht
Pokemon 3 - In de greep van de unown
Pokemon - Ik kies jou ! Pikachu
Pokemon - Het geheim van de maanberg
Pokemon - De waterbloemen van Cerulean City
Pokemon - Poke-vrienden
Pokemon - Thunder Story
Pokemon - Pilachu zeezicht
Pokemon - De uitzonderlijke krachtmeting
Pokemon - Primeape problemen


Alle films (uitgezonder Friends en de Jurassic park's) zijn nederlands of vlaams gesproken.

Opsturen kan (post of kiala), afhalen ook .

MOETEN weg, dus elk bod wordt overwogen.

Boden op meerdere objecten krijgen voorrang

Min : geen
Meeneem : 100 euro

bieden per stuk gaat natuurlijk ook, elk bod wordt overwogen

wordt volgende week maandagavond 2100 afgesloten of bij bereiken meeneem

longpatje

Legacy Member
pîwipo zei:
geen min prijs?


nope, heb absoluut geen idee wat de waarde is van video's :D

Elk bod wordt in overweging genomen.

Ik sluit volgende week maandag 2100 hr af of bij bereiken meeneem

pîwipo

Legacy Member
'k dacht ook om zo'n bod uit te brengen, maar da's mss veel moeite voor 1€ :D

successor

Legacy Member
mja, ik heb het niet nodig ,maar als ik het zou winnen, dan heb ik wel een hoop video's voor de minder boeiende avonden van de vakantie.

longpatje

Legacy Member
gewicht is een 20 Kg, dus met de post is niet doenbaar denk ik.
Via Kiala wel in twee pakketten dan, zal 10-15 euro kosten


staat inmiddels ook op Kapaza

longpatje

Legacy Member
laatste up,
genoeg video's om de kinderen heel de vakantie rustig te houden :-)

PS : ben onbereikbaar tot zondagnamiddag-avond, dus voor eventuele vragen, geduld

Meeneem gezakt naar 50 euro

Dennoman

Legacy Member
Zou gij dat tot in Heist kunnen brengen als er betaald wordt voor uw naft plus nog paar euro extra?

longpatje

Legacy Member
Aangezien ik in Pijpelheide woon zal dat wel geen probleem vormen denk ik he :-)
Voor die paar km.

Dennoman

Legacy Member
Bent ge beetje bekend in Heist? Zou namelijk mss handig kunnen zijn voor De Lente, die grote schilder- en behangwinkel in de Molenstraat. 'k Ga eerst onze pa contacteren of dieje er uberhaupt iets mee kan doen (vroeger stond er een teeveeke voor de klein mannen waar ouw videokes van mij op draaiden :p), en ik zal u nog iets laten weten. Liefst PMmeke of mail?

longpatje

Legacy Member
Weet ik zijn, no problem.
Indien je er iets mee kan doen,
gewoon bieden, ik zal zondag als ik terug ben wel zien wie wat geboden heeft :-)

dnoiz

Legacy Member
Bod van €50,00 incl. verzending via kiala ... als ik niet te laat ben.

G.

Dennoman

Legacy Member
Voor dat geld mag hij het voor mijn part hebben :p Andere keer Patje :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan