rom
Legacy Member
Hey, wegens aanschaf nieuwe zetels zitten we met een oude salon.
We doen hem gratis weg.
Enige voorwaarde: jullie moeten komen halen; en nee, het geraakt niet (zelfs niet de 1-zit) in een gewone personenwagen.
Het is dus een 3-zit, 2-zit en 1-zit in dezelfde stijl. Het is zwart leer (of misschien fake-leer? hoe kan ik dat het beste testen?), maar in de helft van de zitplaatsen is het leer serieus gebarsten/gescheurd.
Leg je er een deken/fleece over, dan voel je niets van de barsten/scheuren.
De eerste geinteresseerde krijgt hem!
Foto's komen eraan zodra ik tijd heb.
We doen hem gratis weg.
Enige voorwaarde: jullie moeten komen halen; en nee, het geraakt niet (zelfs niet de 1-zit) in een gewone personenwagen.
Het is dus een 3-zit, 2-zit en 1-zit in dezelfde stijl. Het is zwart leer (of misschien fake-leer? hoe kan ik dat het beste testen?), maar in de helft van de zitplaatsen is het leer serieus gebarsten/gescheurd.
Leg je er een deken/fleece over, dan voel je niets van de barsten/scheuren.
De eerste geinteresseerde krijgt hem!
Foto's komen eraan zodra ik tijd heb.
, maar mocht je ze niet kwijtraken kan je ze normaal gratis laten afhalen door het kringloopcenter (hier gaat dat toch).