Archief - Gratis ... !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PooTaH

Legacy Member
1 korting tot 40% bij Center Parcs
Center Parcs heeft verschillende parken. Hier bent u van alle gemakken voorzien en heeft u alle vrijheid om buitengewoon te genieten. En komt u meteen in de vakantiestemming: a State of Happiness.

Meer info op: www.heartbreaker.be


-------------------------------------------------------------


2 x 1 korting van €40 op een arrangement van 3 uur voor 2 pers. bij Wellness Helena (Brussel)
Kom volledig tot rust in het Wellnesscentrum Helena en geniet van de sauna, de hamam, het bubbelbad, het zwembad,... Wellness Helena ontvangt u van maandag tot zondag van 10 tot 22 uur na reservatie. Met deze korting betaalt u €50 i.p.v. €90 voor een arrangement van 3 uu voor 2 pers.

Meer info op: www.wellness-helena.be


-------------------------------------------------------------

1 korting van €10 op het boek 'De Gaume Route'
Deze wandelgids neemt u mee door de Gaume, de meest zuidelijke en zuiderse streek van België. De auteur beschrijft een afwisselende tocht in zes etappes door glooiende akkers en wijngaarden, over cuesta's en door valleien, langs forelrijke riviertjes en okerkleurige dorpen, door waardevolle natuurgebieden waar dankzij het microklimaat zeldzame planten en mythische dieren voorkomen. Aan de hand van historische schetsen, hardnekkige legenden en pittige volksverhalen ontsluiert hij na elke stap een stukje meer van de Gaume.

Meer info op: www.europaventure.be


-------------------------------------------------------------


Heb dit allemaal gewonnen via een wedstrijd, maar aangezien ik daar eerlijk gezegd niets van nodig, geef ik het gewoon weg ;-)

Het enigste wat ik dan vraag, is dat je je registreert op de site waar ik dit gewonnen heb (kan je zelf ook veel winnen), is een tijdelijke actie
, zo wint iedereen :)

1 prijs per persoon, geen intresse in deze prijzen, maar wel in het spel, zie hier ( klik mijn nick daar is "Tripp0r") ;-)

Grts PootaH :)

ExOMaNiaC

Legacy Member
Hi, ik heb graag die korting van centerparcs :) ... Wat zou ik dan moeten doen ? Mvg

Kwertie

Legacy Member
Dit kan niet de bedoeling zijn van ons forum. Binnen de kortste keren staat het vol met dergelijke threads. Het is niet echt een clickgame, maar valt imo wel onder een vorm van reclame.

Ik sluit deze onder voorbehoud (ik raadpleeg m'n collega's hierover)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan