Rizla+
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier nog een brommerhelm liggen die eigenlijk wreed in de weg ligt.
Deze is gebruikt geweest, dus absoluut geen nieuwstaat.
Wel ideaal voor iemand die snel een helm nodig heeft, of er gewoon iets zots mee gaat doen (karting, ...).
Helm zelf is nog goed, enkel de gebruikelijke gebruikerssporen zoals lichte krassen/vegen aan de achterkant.
Het gaat om een XL in mat zwart.
Deze dus.
Interesse?
PM!
Grtz,
Rizla+
Ik heb hier nog een brommerhelm liggen die eigenlijk wreed in de weg ligt.
Deze is gebruikt geweest, dus absoluut geen nieuwstaat.
Wel ideaal voor iemand die snel een helm nodig heeft, of er gewoon iets zots mee gaat doen (karting, ...).
Helm zelf is nog goed, enkel de gebruikelijke gebruikerssporen zoals lichte krassen/vegen aan de achterkant.
Het gaat om een XL in mat zwart.
Deze dus.
Interesse?
PM!
Grtz,
Rizla+