M1tch
Legacy Member
Ik heb een 60 watt versterker van roland te koop.
hij is bijna 2 jaar oud en werkt nog altijd even goed.
60Watt, gaat dus ontzettend luid !!
hier kan je de effecten en ampmodes zien.
http://www.staffhorst.nl/img/RolandCube60.jpg
demonstratie van de versterker:
http://www.youtube.com/watch?v=t7J3caoAvXE
nieuw heb ikzelf 400 betaald, in de winkels vind je m nu rond 320 euro nog.
bieden vanaf 200 euro,
Je mag m komen testen in t weekend.
mvg
Van Looy Mitch
Uit Rijkevorsel
hij is bijna 2 jaar oud en werkt nog altijd even goed.
60Watt, gaat dus ontzettend luid !!
hier kan je de effecten en ampmodes zien.
http://www.staffhorst.nl/img/RolandCube60.jpg
demonstratie van de versterker:
http://www.youtube.com/watch?v=t7J3caoAvXE
nieuw heb ikzelf 400 betaald, in de winkels vind je m nu rond 320 euro nog.
bieden vanaf 200 euro,
Je mag m komen testen in t weekend.
mvg
Van Looy Mitch
Uit Rijkevorsel
ma als ge voor t zelfde geld 2ehands een stapke hoger kunt kopen .. zo werkt dat nu eenmaal 
dit is een 60 een watter ... het is een goeie prijs in mijn ogen en ik ben vrij zeker dat een geinteresseerde het ook zeker geen slechte prijs zal vinden (als het een eerlijk mens is tenminste
)