Scope015
Legacy Member
oud gitaarke van Bogey, niet van de hoogste kwaliteit, is een beetje versleten,
versterkerke bij maar daar zitten wat draadjes in los.
als het je interesseerd geef maar een bodje.
[img=http://aycu05.webshots.com/image/41444/2000222444471198053_rs.jpg]
[img=http://aycu03.webshots.com/image/41522/2000299488775813149_rs.jpg]
versterkerke bij maar daar zitten wat draadjes in los.
als het je interesseerd geef maar een bodje.
[img=http://aycu05.webshots.com/image/41444/2000222444471198053_rs.jpg]
[img=http://aycu03.webshots.com/image/41522/2000299488775813149_rs.jpg]