rockmanager
Legacy Member
TE KOOP:
Gitaar (phoenix) + gitaarband + kabeltje (onlangs gekocht)
Draagtas: merk peavey
Versterker: merk kustom 25W
Dit allemaal voor maar 100€
ik heb dit allemaal aangekocht voor 250€
stuur prive bericht
Foto>>>>> http://img341.imageshack.us/my.php?i...etsamenco7.png
Gitaar (phoenix) + gitaarband + kabeltje (onlangs gekocht)
Draagtas: merk peavey
Versterker: merk kustom 25W
Dit allemaal voor maar 100€
ik heb dit allemaal aangekocht voor 250€
stuur prive bericht
Foto>>>>> http://img341.imageshack.us/my.php?i...etsamenco7.png