Xenon_99
Legacy Member
Bij deze zet ik volgende gitaar te koop.
De gitaar is ondertussen 6 maanden oud en bevind zich nog in
nieuwstaat. Deze gitaar word niet meer verkocht, gemaakt.
De gitaar gaat weg wegens geen tijd en anderzijds dat de gitaar
mij niet zo ligt.
Aangezien ik het geld goed kan gebruiken voor andere dingen zet
ik deze te koop.
De gitaar kan u altijd uitvoerig komen testen voor de verkoop.
Heeft u nog vragen dan mag u deze altijd stellen
Voor foto's: Gibson Firebird 70's Tribute - Te koop | 2dehands.be
De gitaar is ondertussen 6 maanden oud en bevind zich nog in
nieuwstaat. Deze gitaar word niet meer verkocht, gemaakt.
De gitaar gaat weg wegens geen tijd en anderzijds dat de gitaar
mij niet zo ligt.
Aangezien ik het geld goed kan gebruiken voor andere dingen zet
ik deze te koop.
De gitaar kan u altijd uitvoerig komen testen voor de verkoop.
Heeft u nog vragen dan mag u deze altijd stellen
Voor foto's: Gibson Firebird 70's Tribute - Te koop | 2dehands.be