Veriac zei:
Wat wil je ervoor hebben?
En vanwaar ben je?
Had er graag nog 40 voor gehad, ben van Leuven.
Voor aankopen in de webshop heb je trouwens alleen de barcode en pincode nodig die eropstaat. (Maar gezien ik nog geen itraider heb, is dat wss een no-go

) (de bon is trouwens in de vorm van een bon die ze naar mijn mailadres hebben gestuurd, die kan ik dus ook doorsturen naar de koper van de bon voor aankopen in de winkel)