Terror Factor
Legacy Member
Ik verkoop onze gokart. Werd vroeger door ons gebruikt om vanachter in de wei rond te rijden. De motor heeft het in de tussentijd begeven(niks compressie meer), en da ding staat hier nu maar te staan.
De motor is een 50cc'tje, waarschijnlijk wel te herstellen, maar ik zou aanraden om iets zwaarders te nemen. Hij reed maar iets van een 20-25 km/h door de vertanding(1e vitesse kon je gewoon niet gebruiken, 2e amper, dus reed je altijd in 3e), de vorige eigenaar zijn kinderen reden ermee in de tuin, dus dat mocht niet te snel gaan.
Die gokart heeft bladvering.
Foto's: http://www.kapaza.be/detail/9474908/
Minimumprijs: 200€
Meeneemprijs: 300€
Ik ben van Nieuwerkerken, Limburg
De motor is een 50cc'tje, waarschijnlijk wel te herstellen, maar ik zou aanraden om iets zwaarders te nemen. Hij reed maar iets van een 20-25 km/h door de vertanding(1e vitesse kon je gewoon niet gebruiken, 2e amper, dus reed je altijd in 3e), de vorige eigenaar zijn kinderen reden ermee in de tuin, dus dat mocht niet te snel gaan.
Die gokart heeft bladvering.
Foto's: http://www.kapaza.be/detail/9474908/
Minimumprijs: 200€
Meeneemprijs: 300€
Ik ben van Nieuwerkerken, Limburg

