peutie
Legacy Member
Bij deze verkoop ik men belgisch burger
gasmasker uit 1939.
Het masker is in zeer goede staat en is gemarkeerd met een naam dus verhoogd de waarde.
Enkel handleiding zit er niet bij.
past niet in men duitse verzameling..
Meer info:
http://users.skynet.be/militaria-ti...e_gasmasker_l702/gasmasker_englebert_l702.htm
minimum:15 exclu
Meeneem:30 inclu
gasmasker uit 1939.
Het masker is in zeer goede staat en is gemarkeerd met een naam dus verhoogd de waarde.
Enkel handleiding zit er niet bij.
past niet in men duitse verzameling..
Meer info:
http://users.skynet.be/militaria-ti...e_gasmasker_l702/gasmasker_englebert_l702.htm
minimum:15 exclu
Meeneem:30 inclu