bboy_floflo
Legacy Member
Ik verkoop een G-Star Core Costum Jeansbroek.
Maat is w31/l32
Ik heb ze al een half jaartje, en heb ze zelf al wel aangehad dus, maar is in nieuwstaat. De reden dat ik ze verkoop is dat ze wat te kort is geworden!
minimumbod = 40€ excl.
meeneem = 55€ excl.
voor foto's op 2dehands.be
Maat is w31/l32
Ik heb ze al een half jaartje, en heb ze zelf al wel aangehad dus, maar is in nieuwstaat. De reden dat ik ze verkoop is dat ze wat te kort is geworden!
minimumbod = 40€ excl.
meeneem = 55€ excl.
voor foto's op 2dehands.be
