Archief - F.one Source 6.0 (kite)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burnb

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop een 6m² kite van F.one (uitstekend merk!) De kite is van 2004 als ik me niet vergis, ik zelf heb hem nooit gebruikt, heb net na de aankoop van deze een nieuwe gekocht en deze is dus door mij nooit gebruikt, wel door de voorganger.

De oorspronkelijke 2-lijns bar heb ik na aankoop in een shop laten ombouwen tot een 4lijns bar met een nieuwe chickenloop en nieuwe depowerstrap van flexifoil en maui magic! Ook de lijnen werden vernieuwd!

De kite zelf heeft 2 kleine scheurtjes op de LE, maar deze werden professioneel gerepareerd in een kiteshop.

Het is een beginners kite, niet zo groot, moet toch wel 3/4 bft hebben om te kunnen vliegen! en dan trekt die toch al redelijk bij 5 bft kan je zeker al wat springen denk ik!

De kite wordt dus compleet verkocht met bar en lijnen. Enkel nog een pomp kopen en eventueel een harnas en vliegen maar!

Zelf heb ik 200€ voor de kite betaald + 100€ voor nieuwe lijnen+ depower set.

Doe een bod, ik wil er snel van af aangezien het hier in de weg zit!

Kan verzonden worden via de post.

Voor meer info kan je hier reageren of mailen naar of op msn toevoegen : [email protected]

Foto's : http://www.bubbleshare.com/album/380328/overview

Mvg

Bruno

Burnb

Legacy Member
Burnb zei:
Hey,

Ik verkoop een 6m² kite van F.one (uitstekend merk!) De kite is van 2004 als ik me niet vergis, ik zelf heb hem nooit gebruikt, heb net na de aankoop van deze een nieuwe gekocht en deze is dus door mij nooit gebruikt, wel door de voorganger.

De oorspronkelijke 2-lijns bar heb ik na aankoop in een shop laten ombouwen tot een 4lijns bar met een nieuwe chickenloop en nieuwe depowerstrap van flexifoil en maui magic! Ook de lijnen werden vernieuwd!

De kite zelf heeft 2 kleine scheurtjes op de LE, maar deze werden professioneel gerepareerd in een kiteshop.

Het is een beginners kite, niet zo groot, moet toch wel 3/4 bft hebben om te kunnen vliegen! en dan trekt die toch al redelijk bij 5 bft kan je zeker al wat springen denk ik!

De kite wordt dus compleet verkocht met bar en lijnen. Enkel nog een pomp kopen en eventueel een harnas en vliegen maar!

Zelf heb ik 200€ voor de kite betaald + 100€ voor nieuwe lijnen+ depower set.

Doe een bod, ik wil er snel van af aangezien het hier in de weg zit!

Kan verzonden worden via de post.

Voor meer info kan je hier reageren of mailen naar of op msn toevoegen : [email protected]

Foto's : http://www.bubbleshare.com/album/380328/overview

Mvg

Bruno

UPke!

Mag voor weinig weg!

Minimum prijs is 75€

meeneem 125€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan