Archief - FLIGHTCASE bieden vanaf 0euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Ben deze avond nog een flightcase gaan halen , maar na mn ma haar gezaag van waar ik da ga zetten want das redelijk groot en heb geen plaats in kamer , moet ik ze noodgedwongen weer weg doen :s

Ik wil ze eventueel ruilen voor 2 flightcases voor een Draaitafel maar cash is ook goed :)

Case is niet zo van die cheap dingskes die ge voor 250euro kan kopen maar echt dun hout is ... deze is op maat gemaakt geweest en weegt toch behoorlijk wat ! Er zit achter de mengpaneelsectie aansluitingen bij voor CINCH -> XLR ( nie getest wel maar zullen wrs nog wel werken :))

Is onder de stof en er is een deuk aan de deksel maar nix ernstig want das dik hout en de deuk is ongeveer een halve cm dik ( hout zelf is paar cm dik , je kan er gerust op staan is echt stevig ) ...


Omdat het hier toch in de weg staat en iemand meer plezier hieraan kan hebben , kan je al bieden vanaf 0euro !! Stationwagen of camionetje of auto met diepe koffer is aangeraden om te vervoeren !

Foto : ImageShack - Image Hosting :: caseaw9.jpg

WTFMAN

Legacy Member
Beide genoteerd :p Ik sluit wel pas volgende week donderdag af :) Ofwel een goeie ruilvoorstel ... ( veel dvd's , informatieve boeken , ... )

WTFMAN

Legacy Member
Vynah zei:
Kan je de afmetingen eens posten?

Zal strx alsk tijd heb es ff afmeten ;) Maar tis 2draaitafels + 1 19inch mixer lang + een centimeter of 20 schat ik :p

Ben nu op school , alsk het vergeet , aarzel niet mij te Pm'en ;)

WTFMAN

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
ff kaf van het koren scheiden

25 euro

genoteerd ;) Afmetingen ga ik vandaag nie kunnen doen , lig hier ziek in bed met barstende hoofdpijn ... zal proberen morgen het af te meten !

WTFMAN

Legacy Member
up2 .... Ik ga afsluiten ZONDAG 18u. want mn ups zullen tot dan opgebruikt zijn :D

WTFMAN

Legacy Member
da_diablo zei:
waarom ben je nu in godsnaam van genk bah

das wat te ver

Weet nie waar u stad ligt maar voor een vergoeding wilk ze wel brengen ... op voorhand betaald wel ;)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
kunt ge niet wat later afsluiten? Ben er morgen pas vanaf 22u

WTFMAN

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
kunt ge niet wat later afsluiten? Ben er morgen pas vanaf 22u

Hoi,

ok omda u hoogste bieder bent zal ik wat later afsluiten ! + indien in de laatste kwartier geboden wordt , wordt de afsluituur telkens met een kwartier verlengt ...

VANDAAG OM 23u SLUIT IK AF

WTFMAN

Legacy Member
Ok is dus verkocht aan BuZz.LiGhTYeAr , ik stuur u een PM ;)

EDIT : u PM box is vol ... Heb u dus maar gemaild ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan