Archief - Flecktarn vesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maximus86

Legacy Member
Hoi,

Ik heb via ebay een koopje kunnen doen voor 10 flecktarn bundeswehr vesten. Dat was al veel. Ondertussen ook broeken bijgekocht, en die kerel heeft er gratis nog 3 vesten bijgegeven... 13 vesten is teveel, moest je dat nog niet doorhebben.
Ik verkoop er dus een stuk of 8.
Deze zijn nog in 100% goede staat, fris gewassen door de mama, geen verschoten kleuren en verschillende maten.

Dit zijn super vesten, stevig materiaal, veel zakken, sluitingen met drukknoppen en stevige rits, en ik vind ze nog mooi ook.

Ideaal voor paintball/airsoft!

(even foto geript van ebay)
3e_1_b.JPG



Wie heeft er interesse? Bieden exclusief verzending aub.

minimum 5€ excl voor vest apart, 10€ excl als je er 3 koopt!

Chalk

Legacy Member
Is da warm?
pakt voor op scoutskamp :D
en wat voor maten zijn da?


verkoop je ook broeken?

Firedwarf

Legacy Member
wa stof zijn die vesten?
waterdicht?
ideaal om trekking mee te doen?

Maximus86

Legacy Member
@ Firedwarf:
Nee, katoen geloof ik, in ieder geval gewone legerstof, geen ripstop, maar wel serieus stevig.
Geen idee eigenlijk wat "ideaal voor trekking" dan wil zeggen, of aan welke criteria ze moeten beantwoorden, maar als het leger ze gebruikt zul je er wel mee kunnen trekken zeker? :p

@Chalk:
Ze zijn niet echt warm, niet gevoerd of zo, maten zijn Duits, ik geraak er ni wijs uit, maar er zal er wel sowieso eentje bij zijn dat past :D
Ik heb nog van maat 9 tot 15 liggen... Ik zal de maten er straks bijzetten. Broeken heb ik niet, of toch niet de moeite waard voor de verkoop. :p Ik heb één afgewassen veeeeeels te grote broek waar ik niets mee doe. Maar dat is dus VEEEEL te groot hé... De vesten zijn echt in goeie staat, die broek niet.

Pestilence_007

Legacy Member
Prijs voor ze alle 8? Gelieve dan wel de maten te ontcijferen :) Google is your friend!

grtz!

Maximus86

Legacy Member
€20 voor alle acht pakt?

(jep het zijn er 9, waarvan ik er 8 wegdoe, kies maar welke maten je wil)
Als je interesse hebt en van in de buurt bent kan je altijd komen passen hé :D

:edit: stof is 65% katoen, 35% polyester

:edit2: Staat nu ook te koop op airsoft-games.com

:edit 3: maten aangepast, kijk hieronder

Maximus86

Legacy Member
Ok! Ik heb het uitgedoktert :D

Blijkbaar staan de standaardmaten ook in het etiket!

Eerste is duitse maat, daarnaast de gemiddelde lichaamslengte, derde is de borstomtrek:

16 / 185-195 / 110
15 / 185-195 / 105
14 / 185-195 / 100
13 / 185-195 / 95
8 / 175-185 / 100 (die heb ik 2x)
7 / 175-185 / 95
6 / 175 - 185 / 90

Ziezo, dat zijn degenen die ik dus heb.. oef :D
Sorry voor de verwarring, maar van sommigen is het binnenetiketje afgewassen, en daar is niets meer uit op te maken :crazy: (camo nog goed hoor)

Pestilence_007

Legacy Member
20 euro onder voorbehoud. Tis voor maat van me maar die is niet zo vaak online. Kzal het hem laten weten!

verder afhandeling kan via pm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan