nasty_joe89
Legacy Member
Bij deze zet ik mijn autotje te koop.
Ik verkoop hem wegens --> Bedrijfswagen gekregen
Deze komt met keuring voor verkoop & carpass.
het betreft een 1.6 autotje op benzine.
+- 93000 km.
distributieriem vervangen op 70 000, multiriemen op 87000 km.
bj: 2002-2003 (moet nog nakijken)
lichtmetalen velgen
mistlampen vooraan
airco (de automatische climat control versie)
ABS
cruise control
trekhaak
radio-cd-mp3 (7 boxen + bluetooth + usb) (naar mijn mening van goede kwaliteit!)
airbags
elektronische ramen
centrale vergrendeling met afstandsbediening
.......
Ideale auto als eerste wagen.
Minpuntje: geeft een waarschuwing dat er een probleem is met de airbag. (dit is dus niet zo, de sensor geeft gewoon een probleem.)
Vraagprijs (= meeneem) : 2700 euro of een ruil met iets leuks + opleg bijvoorbeeld. (Iphone 5s + opleg of een leuke pc + opleg, ...)
bied maar wat aan.
mvg. Jonas
(foto's volgen vandaag of morgen)
edit: zal ook binnenkort op andere fora en sites te koop worden aangeboden (en de prijs is bespreekbaar!!! voorkeur gaat uit naar een ruil met een macbook, een goei desktopje of een Iphone 5S + opleg natuurlijk)
Ik verkoop hem wegens --> Bedrijfswagen gekregen

Deze komt met keuring voor verkoop & carpass.
het betreft een 1.6 autotje op benzine.
+- 93000 km.
distributieriem vervangen op 70 000, multiriemen op 87000 km.
bj: 2002-2003 (moet nog nakijken)
lichtmetalen velgen
mistlampen vooraan
airco (de automatische climat control versie)
ABS
cruise control
trekhaak
radio-cd-mp3 (7 boxen + bluetooth + usb) (naar mijn mening van goede kwaliteit!)
airbags
elektronische ramen
centrale vergrendeling met afstandsbediening
.......
Ideale auto als eerste wagen.
Minpuntje: geeft een waarschuwing dat er een probleem is met de airbag. (dit is dus niet zo, de sensor geeft gewoon een probleem.)
Vraagprijs (= meeneem) : 2700 euro of een ruil met iets leuks + opleg bijvoorbeeld. (Iphone 5s + opleg of een leuke pc + opleg, ...)
bied maar wat aan.
mvg. Jonas
(foto's volgen vandaag of morgen)
edit: zal ook binnenkort op andere fora en sites te koop worden aangeboden (en de prijs is bespreekbaar!!! voorkeur gaat uit naar een ruil met een macbook, een goei desktopje of een Iphone 5S + opleg natuurlijk)
komaan mensen, is een koopje en moet snel weg --> prijs is bespreekbaar!!!