Toxic!
Legacy Member
Ik verkoop m'n Fender Strat (Made in USA). Het is een Standard Stratocaster, 60th anniversary edition. Serienummer is Z6130954.
De gitaar is nog vrij recent (nieuw) aangekocht, namelijk in oktober 2006, in Key Music St. Niklaas. De prijs was 1175 Euro, ik heb het kasticketje nog.
De kleur van de body is zwart en de nek is blank.
De gitaar komt precies net uit de winkel, er is geen krasje op. Er is niet bijster veel op gespeeld (da's ook de reden dat ik ze van de hand doe) en ik ben sowieso zuinig op m'n spullen.
Samen met de gitaar worden de toebehoren verkocht, het gaat om een Fender case, een Fender riem, de tremelo, de manual en de legendarische Fender stofvod (als ge die laatste wilt natuurlijk, ze is al wat vuil
). De case wordt gesloten met klemmen en kan in principe op slot, maar de sleutel ben ik helaas vooralsnog verloren. Zo'n slot stelt sowieso geen zak voor, dus ja...
Omdat het toch om een grote aankoop gaat, wil ik de gitaar zelf aan de eventuele koper overhandigen bij mij thuis. Als dat een onoverkomelijk probleem zou zijn, wil ik ze wel leveren tegen vergoeding en op voorwaarde dat ge ze zéker koopt.
Ik wil ze ook wel opsturen, maar da's dan na betaling en volledig op risico van de koper.
Ge kunt de gitaar bij mij thuis uitgebreid komen testen, ik heb tijd genoeg voorlopig. Ge kunt uw eigen versterker meenemen of testen op mijn Vox modelling amp. Dit alles natuurlijk geheel vrijblijvend.
Ik zet bewust geen minimumprijs, doe een fair bod en ik zal wel reageren. Ik ga de gitaar, zeker omwille van haar perfecte staat, natuurlijk niet bij wijze van spreke weggeven
Groeten.
De gitaar is nog vrij recent (nieuw) aangekocht, namelijk in oktober 2006, in Key Music St. Niklaas. De prijs was 1175 Euro, ik heb het kasticketje nog.
De kleur van de body is zwart en de nek is blank.
De gitaar komt precies net uit de winkel, er is geen krasje op. Er is niet bijster veel op gespeeld (da's ook de reden dat ik ze van de hand doe) en ik ben sowieso zuinig op m'n spullen.
Samen met de gitaar worden de toebehoren verkocht, het gaat om een Fender case, een Fender riem, de tremelo, de manual en de legendarische Fender stofvod (als ge die laatste wilt natuurlijk, ze is al wat vuil
). De case wordt gesloten met klemmen en kan in principe op slot, maar de sleutel ben ik helaas vooralsnog verloren. Zo'n slot stelt sowieso geen zak voor, dus ja...Omdat het toch om een grote aankoop gaat, wil ik de gitaar zelf aan de eventuele koper overhandigen bij mij thuis. Als dat een onoverkomelijk probleem zou zijn, wil ik ze wel leveren tegen vergoeding en op voorwaarde dat ge ze zéker koopt.
Ik wil ze ook wel opsturen, maar da's dan na betaling en volledig op risico van de koper.
Ge kunt de gitaar bij mij thuis uitgebreid komen testen, ik heb tijd genoeg voorlopig. Ge kunt uw eigen versterker meenemen of testen op mijn Vox modelling amp. Dit alles natuurlijk geheel vrijblijvend.
Ik zet bewust geen minimumprijs, doe een fair bod en ik zal wel reageren. Ik ga de gitaar, zeker omwille van haar perfecte staat, natuurlijk niet bij wijze van spreke weggeven

Groeten.