Midz
Legacy Member
Hey
Ik verkoop deze MiM stratocaster ( geen squier) omdat ik deze een aantal jaar geleden in een bevlieging gekocht heb in het begin dat ik gitaar speelde. Nu speel ik al een aantal jaar enkel op mijn akoestische gitaren en heb ik eindelijk besloten deze weg te doen.
MiM fenders zijn uitstekende gitaren voor een opkomende gitarist en worden zelf nog steeds veel gebruikt op hoog niveau ( beetje een "work horse" voor sommige gitaristen.)
kwalitatief zijn deze een PAK beter dan de squiers en voor het immense prijsverschil met de MIA's zijn de MiM's echte pareltjes.
als je weg bent van elektrische gitaren kan je deze blijven gebruiken.
de nieuwprijs van deze gitaar is een +- 470 euro, het kleur is electric blue en wordt nietmeer gemaakt ( heb ik horen zeggen hier op het forum.)
er is altijd goed zorg voor gedragen geweest , heeft altijd met gespannen snaren in kamertemperatuur gestaan.
er is geen vorm van schade , enkel wat zachte gebruiksporen op de achterkant van de body. ( zie laatste foto) .
bieden vanaf een pijnlijke 200 euro, meenemen: 250
koopje!
Ik verkoop deze MiM stratocaster ( geen squier) omdat ik deze een aantal jaar geleden in een bevlieging gekocht heb in het begin dat ik gitaar speelde. Nu speel ik al een aantal jaar enkel op mijn akoestische gitaren en heb ik eindelijk besloten deze weg te doen.
MiM fenders zijn uitstekende gitaren voor een opkomende gitarist en worden zelf nog steeds veel gebruikt op hoog niveau ( beetje een "work horse" voor sommige gitaristen.)
kwalitatief zijn deze een PAK beter dan de squiers en voor het immense prijsverschil met de MIA's zijn de MiM's echte pareltjes.
als je weg bent van elektrische gitaren kan je deze blijven gebruiken.
de nieuwprijs van deze gitaar is een +- 470 euro, het kleur is electric blue en wordt nietmeer gemaakt ( heb ik horen zeggen hier op het forum.)
er is altijd goed zorg voor gedragen geweest , heeft altijd met gespannen snaren in kamertemperatuur gestaan.
er is geen vorm van schade , enkel wat zachte gebruiksporen op de achterkant van de body. ( zie laatste foto) .
bieden vanaf een pijnlijke 200 euro, meenemen: 250
koopje!