SpArkLeS
Legacy Member
Ik heb besloten om mijn gitaar te verkopen, heb er niet echt veel op gespeeld (nooit geleerd)
Is dus nog in perfecte staat.
Het gaat om een Fender CD-60BK, het is een zwart model (pianoglans)
heeft een mooie warme klank.
Je krijgt er nog 2 plectrums bij
Enkel afhaling te Welle (tegen aalst)
Minimumprijs is 120euro
Ik heb er zelf 160 euro voor betaald
Foto's:
Gitaar liggend 1
Gitaar staand
Close up
Achterkant
Echtheid zegel
Is dus nog in perfecte staat.
Het gaat om een Fender CD-60BK, het is een zwart model (pianoglans)
heeft een mooie warme klank.
Je krijgt er nog 2 plectrums bij
Enkel afhaling te Welle (tegen aalst)
Minimumprijs is 120euro
Ik heb er zelf 160 euro voor betaald
Foto's:
Gitaar liggend 1
Gitaar staand
Close up
Achterkant
Echtheid zegel
