Dj Aero
Legacy Member
Ik verkoop een extra binnenspiegel omdat ik hem niet meer gebruik. Het is zo een spiegel dat je gebruikt om met je begeleider te rijden. Ideaal voor de mensen onder ons die nog aan het leren rijden zijn.
het is dit type http://home.hetnet.nl/~ja-re/images/binnenspiegel.jpg
en uiteraard in goede staat aangezien ge dat alleen gebruikt om in te kijken
bieden vanaf €2,5 excl verzendingskosten.
Ik sluit af 24u na het laatste bod.
het is dit type http://home.hetnet.nl/~ja-re/images/binnenspiegel.jpg
en uiteraard in goede staat aangezien ge dat alleen gebruikt om in te kijken

bieden vanaf €2,5 excl verzendingskosten.
Ik sluit af 24u na het laatste bod.
