lizzardking
Legacy Member
KRUPS, kan gebruikt worden voor 1 of 2 kopjes. Er is een stoompijpje om iets op te warmen.
Je kan losse koffie gebruiken of pads.
in prima staat,
startbod 40€.
Enkel af te halen in Izegem.
Deze machine koste nieuwprijs 150€, staat hier in mijne weg en wordt niet meer gebruikt.
FOTO:
http://www.xiiiwarriors-com.srv02.members.pcextreme.nl/koffie.JPG
Je kan losse koffie gebruiken of pads.
in prima staat,
startbod 40€.
Enkel af te halen in Izegem.
Deze machine koste nieuwprijs 150€, staat hier in mijne weg en wordt niet meer gebruikt.
FOTO:
http://www.xiiiwarriors-com.srv02.members.pcextreme.nl/koffie.JPG