MessengeR
Legacy Member
wegens te weinig gebruik verkopen wij ons espressotoestel.
-Is aangekocht 15-12-06 bij Vandenborre.
-Factuur en alle papieren nog aanwezig.
-Doos ontbreekt.
-Goed verzorgd geweest.
Foto's
http://img.photobucket.com/albums/v614/Messie/IMG_0674.jpg?t=1207064437
http://img.photobucket.com/albums/v614/Messie/IMG_0673.jpg?t=1207064481
Toenmalige prijs: 199euro =>Huidige prijs op vandenborre: 149euro
Min prijs: 100euro
Meeneemprijs: 120euro
liefst afhaling; kan zowel in Gent als in Merksem geregeld worden.
-Is aangekocht 15-12-06 bij Vandenborre.
-Factuur en alle papieren nog aanwezig.
-Doos ontbreekt.
-Goed verzorgd geweest.
Foto's
http://img.photobucket.com/albums/v614/Messie/IMG_0674.jpg?t=1207064437
http://img.photobucket.com/albums/v614/Messie/IMG_0673.jpg?t=1207064481
Toenmalige prijs: 199euro =>Huidige prijs op vandenborre: 149euro
Min prijs: 100euro
Meeneemprijs: 120euro
liefst afhaling; kan zowel in Gent als in Merksem geregeld worden.