Archief - Epiphone SG 310 Special Model + Line6 Spider II + extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DFS

Legacy Member
Hiermee verkoop ik mijn gitaar.

Een Epiphone SG 310 Special Model in Cherry kleur.
( http://www.everythingsg.com/images/epiphone/epi_special_ch.jpg )

samen met een 15 watt versterker van het merk Line 6, model Spider II
( http://www.imuso.co.uk/directory/images/reviewpix/line-6-spider-ii-112.JPG )

Ook zit er een Stagg gitaar hoes bij, een Tobago PK12/N gitaarriem en een Quik Lok Gitaarstand.

Enkele plectrums gratis meegeleverd. :niceone:

Factuur zit er bij, aankoopdatum : 16/04/2005
Factuur bedrag : 449.95 Euro
Mijn prijs : 300 meeneem.

Beschadigingen :
- lichte krassen op voorkant
- kras op de achterkant vanonder
- het aluminium plaatje van de volume knop is er af

Reden verkoop :
Stopzetting van de hobby.

Ophalen kan te Nieuwerkerken.

Svenno

Legacy Member
Als de versterker in perfecte staat is, bod van €35.

Negeer indien te laag.

Terror Factor

Legacy Member
'k dacht dat vergelijken met buitenlandse winkels niet mocht?
35€ voor een versterker van 100€ is ook nogal laag, en 125€ van een set van 350€+(dus in belgische winkels gaat het wss nog duurder uitkomen) is ook redelijk belachelijk te noemen.

Post misschien ook eens foto's @ TS

TS: zie het als een free up ;)

aageon - DC

Legacy Member
Das een buitenlandse winkel met belgische normen , zelfs de 21% BTW wordt gehandteert.

Terror Factor

Legacy Member
Maar buitenlands, wat volgens de regels dus niet mag. Je bod intrekken mag eigenlijk ook niet :p Maar kom, da's de threadstarter zijn zaak, niet de mijne.

Sick`

Legacy Member
Zeg, ff serieus:

- Een Spider III kost 100 euro, de II is dus veel minder waard.
- MusicStore is DE winkel om je aankopen aan een normale (menselijke) prijs te doen, mits het nog steeds een Europeese winkel is en zelf in een buurland is, zou ik het maar dom vinden moesten vergelijkingen daar in dit geval niet voor toegestaan zijn, zeker omdat het geen vals beeld van waarde schept: belgische BTW, geen import kosten, geen transportkosten bij bestelling > 99 euro.

aageon - DC

Legacy Member
Sick` zei:
Zeg, ff serieus:

- Een Spider III kost 100 euro, de II is dus veel minder waard.
- MusicStore is DE winkel om je aankopen aan een normale (menselijke) prijs te doen, mits het nog steeds een Europeese winkel is en zelf in een buurland is, zou ik het maar dom vinden moesten vergelijkingen daar in dit geval niet voor toegestaan zijn, zeker omdat het geen vals beeld van waarde schept: belgische BTW, geen import kosten, geen transportkosten bij bestelling > 99 euro.

idd, is DE winkel en lijkt me fair.

Terror Factor

Legacy Member
Sick` zei:
Zeg, ff serieus:

- Een Spider III kost 100 euro, de II is dus veel minder waard.
- MusicStore is DE winkel om je aankopen aan een normale (menselijke) prijs te doen, mits het nog steeds een Europeese winkel is en zelf in een buurland is, zou ik het maar dom vinden moesten vergelijkingen daar in dit geval niet voor toegestaan zijn, zeker omdat het geen vals beeld van waarde schept: belgische BTW, geen import kosten, geen transportkosten bij bestelling > 99 euro.

Ik zeg maar wa de rules zijn he, op hardware/multimedia enz slaan ze u bijna dood als ge iets zegt van ne buitenlandse winkel, ook al is de verzending gratis en zijn er geen importkosten. tis redelijk normaal da die regels hier ook gelden,imo.

Svenno

Legacy Member
Kunnen we nu even nog ontopic blijven? :)

Is mijn bod trouwens genoteerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan