DFS
Legacy Member
Hiermee verkoop ik mijn gitaar.
Een Epiphone SG 310 Special Model in Cherry kleur.
( http://www.everythingsg.com/images/epiphone/epi_special_ch.jpg )
samen met een 15 watt versterker van het merk Line 6, model Spider II
( http://www.imuso.co.uk/directory/images/reviewpix/line-6-spider-ii-112.JPG )
Ook zit er een Stagg gitaar hoes bij, een Tobago PK12/N gitaarriem en een Quik Lok Gitaarstand.
Enkele plectrums gratis meegeleverd.
Factuur zit er bij, aankoopdatum : 16/04/2005
Factuur bedrag : 449.95 Euro
Mijn prijs : 300 meeneem.
Beschadigingen :
- lichte krassen op voorkant
- kras op de achterkant vanonder
- het aluminium plaatje van de volume knop is er af
Reden verkoop :
Stopzetting van de hobby.
Ophalen kan te Nieuwerkerken.
Een Epiphone SG 310 Special Model in Cherry kleur.
( http://www.everythingsg.com/images/epiphone/epi_special_ch.jpg )
samen met een 15 watt versterker van het merk Line 6, model Spider II
( http://www.imuso.co.uk/directory/images/reviewpix/line-6-spider-ii-112.JPG )
Ook zit er een Stagg gitaar hoes bij, een Tobago PK12/N gitaarriem en een Quik Lok Gitaarstand.
Enkele plectrums gratis meegeleverd.
Factuur zit er bij, aankoopdatum : 16/04/2005
Factuur bedrag : 449.95 Euro
Mijn prijs : 300 meeneem.
Beschadigingen :
- lichte krassen op voorkant
- kras op de achterkant vanonder
- het aluminium plaatje van de volume knop is er af
Reden verkoop :
Stopzetting van de hobby.
Ophalen kan te Nieuwerkerken.

Maar kom, da's de threadstarter zijn zaak, niet de mijne.
