metalslave
Legacy Member
Ik verkoop deze prachtgitaar omdat ik hem gewonnen heb, dus hij is nog SPLINTERNIEUW, slechts 1 keer bespeeld om uit te testen.
Minimumbod : 200 euro
meeneembod : 250 euro
Ik verkoop deze gitaar ook op kapaza, daar kun je ook de foto's bezien :
http://www.kapaza.be/Muziek_en_inst...ernieuwe_Epiphone_limited_edition_SG_400.html
Minimumbod : 200 euro
meeneembod : 250 euro
Ik verkoop deze gitaar ook op kapaza, daar kun je ook de foto's bezien :
http://www.kapaza.be/Muziek_en_inst...ernieuwe_Epiphone_limited_edition_SG_400.html