Sandur
Legacy Member
Ik verkoop een elektrische gitaar + een versterker. De gitaar is gekocht in de winkel Piens dus het is geen 'brol'
Hij is ideaal voor de beginners.
minimum bod = 175 €
Wat verzending betreft is het nogal moeilijk en duur om een gitaar te verzenden met de post, maar daar vind ik dan wel iets op
Hij is ideaal voor de beginners.minimum bod = 175 €
Wat verzending betreft is het nogal moeilijk en duur om een gitaar te verzenden met de post, maar daar vind ik dan wel iets op
