Archief - Domeinnaam CheatsKingdom.(eu,nl,be,com)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mulle

Legacy Member
Hey,

Omdat ik geen tijd meer heb voor mijn website CheatsKingdom, ben ik vanplan om mijn 4 domeinnamen door te verkopen van deze site: http://www.cheatskingdom.be

Het gaat enkel om de domeinnamen + (indien nodig de webruimte). Niet de website met de inhoud.

  • cheatskingdom.nl
    cheatskingdom.be
    cheatskingdom.eu
    cheatskingdom.com

Alles domeinnamen staan momenteel op mijn naam, dus het door verkopen zal normaal geen probleem vormen. Bij de verkoop verhuizen ze op jou naam.

Voor meer vragen kan je mij altijd toevoegen op msn. Zie profiel.


Ik heb niet echt een idee hoeveel ze waard zijn. Ik heb wel al een bod van €300 voor de 4 domeinnamen. Dus minder bieden heeft geen zin.


Greetz Mulle

Nightfall

Legacy Member
omgzor 300€ voor dommeinnamen die 9€ kosten tegenwoordig...

is die naam dan zo speciaal?

Robain

Legacy Member
@ Icanus : Daar is niets illegaal aan ...

@ Nightfall : Eeuhm goeie domeinnaam is vele malen de 'technische kost' om ze te registreren waard. Stel dat iemand de domein naam www.9lives.be kan bemachtigen zou telenet daar ook veel geld voor over hebben om die terug te kopen ;)

@ Mulle : Tot wanneer zijn ze geregistreerd? Welke webruimte (welk pakket bij welke provider?)


Greetz

Mulle

Legacy Member
Robain zei:
@ Mulle : Tot wanneer zijn ze geregistreerd? Welke webruimte (welk pakket bij welke provider?)

-De domeinamen hebben allemaal een verschillende afloop. Ik controleer vanavond als ik thuis ben tot wanneer.

-De webruimt is geregistreerd bij http://www.alfahosting.be/. Als ik mij niet vergis heb ik het STARTER PAKKET (ben niet 100% zeker omdat er soms wijzigingen gebeuren in hun formules (voordeel kalnt).

Meer uitleg zal ik posten van zodra ik thuis ben. Alles info die je wenst, mag je altijd vragen.

Mulle

Mulle

Legacy Member
Hier meer gegevens van de domeinnamen: (G: geregistreerd, E: Verlopen). Dit jaar zijn ze allemaal verlengd geweest.

EU: G: 29 maart 2007 E: 29 maart 2008
BE: G: 20 juni 2003 E: 20-juni-2008
NL: G: 24-juni-2004 E: 24-juni-2008
COM: G: 20-juni-2003 E: 20-juni-2008

Het hostingspaket bij ALFAHOSTING is ADVANCED en niet het starters paket. Is nog geldig tot rond 20-juni-2008.


Vragen mag je altijd stellen.

Greetz Mulle

^MystiQ

Legacy Member
Robain zei:
@ Nightfall : Eeuhm goeie domeinnaam is vele malen de 'technische kost' om ze te registreren waard. Stel dat iemand de domein naam www.9lives.be kan bemachtigen zou telenet daar ook veel geld voor over hebben om die terug te kopen ;)

Als iemand nen domeinnaam koopt is hij van u, zo simpel is het. Nen domeinnaam kost tegenwoordig 14 euro bij sommige hostingbedrijven dus ja 300 euro is hier veel te veel voor !

TheAntropoid

Legacy Member
ik bied 20 E
die domein namen is totalen zever;>. zo nen goeden naam vindek dat nu ook weeral niet
Je kunt er even goed .. CheatingKingdom van maken ;) of TocheatorNottocheat.be..
Spreekt even veel aan..
wat kost dat dan..

wel nen beestigen foto van Gorden F die der wordt gewurgd met een gsmke ;)

nOOb 001

Legacy Member
de prijs die je betaalt, is diegene van de eventuele naambekendheid die het adres heeft, wil jij zo een site uit de grond stampen vanaf 0, zal het lang duren voor de eerste 100 mensen u gevonden hebben

stamp jij iets nieuws uit de grond, maar maak je deze site beschikbaar door een adres dat al door een miljoen mensen gekend is, zal je direct veel meer hits en dus eventueel ook members hebben op je site

^MystiQ

Legacy Member
nOOb 001 zei:
de prijs die je betaalt, is diegene van de eventuele naambekendheid die het adres heeft, wil jij zo een site uit de grond stampen vanaf 0, zal het lang duren voor de eerste 100 mensen u gevonden hebben

stamp jij iets nieuws uit de grond, maar maak je deze site beschikbaar door een adres dat al door een miljoen mensen gekend is, zal je direct veel meer hits en dus eventueel ook members hebben op je site

Ok .. Dat klopt maar als ge deze domeinen gebruikt zijde al bijna verplicht om een website over cheats enzo te gaan maken é, anders zal uw bezoekersgetal even rap dalen als stijgen dus of het het waard is weet ik nu ook weer niet hoor.

Mulle

Legacy Member
TheAntropoid zei:
ik bied 20 E
die domein namen is totalen zever;>. zo nen goeden naam vindek dat nu ook weeral niet
Je kunt er even goed .. CheatingKingdom van maken ;) of TocheatorNottocheat.be..
Spreekt even veel aan..
wat kost dat dan..

wel nen beestigen foto van Gorden F die der wordt gewurgd met een gsmke ;)


Jij hoeft de naam niet goed te vinden, maar iemand anders kan hem misschien goed gebruiken. Het domeinnaam bestaat al 4 jaar. Het enige nadeel aan deze url is als je beetje mistypt op een andere site uit komt zoals: http://www.cheatkingdom.nl/ of http://www.cheatkingdom.com/. Dit domein moet wel iets betekenen, anders waarom zouden deze een gelijkaardie domein genomen hebben. De mijn waren eerder geregistreerd.

Er zijn wel degelijk mensen geïnteresseerd. Vorige maand bod gehad van 200 en deze maand van 300. Het enige nadeel is dat het nu iemand uit Nederland is.


Opgelet: Als dit hier teveel begint af te wijken, zal ik deze topic laten sluiten. Geïnteresseerden kunnen mij altijd een pm sturen.

Greetz Mulle

TheAntropoid

Legacy Member
Neem dan die hollander van 300 E é..
want hier zal je niemand vinden die meer geeft.
laat staan in de buurt van dat bedrag

Kwertie

Legacy Member
...sluiten lijkt me idd het beste want dit wordt trouwens gezien als winstbejag, aangezien je meer vraagt dan de aankoopprijs, ook al ligt de "morele waarde" -of hoe moet ik het noemen- hoger, het mag niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan