Blord
Legacy Member
Ik heb een lab voeding te koop. Er is een probleem met de voeding. The stroom gaat maar tot 1Amp en als het hoger gaat dan wordt het niet stabiel. De Ampère en voltage aanduiding zijn wel correct.
Voor een elektronica student is het probleem misschien te verhelpen.
Anyway ik heb een nieuwe voeding aangeschaft en deze mag weg voor een prijsje van 20euro.
Af te halen in Hasselt of verzending tegen vergoeding.
Voor een elektronica student is het probleem misschien te verhelpen.
Anyway ik heb een nieuwe voeding aangeschaft en deze mag weg voor een prijsje van 20euro.
Af te halen in Hasselt of verzending tegen vergoeding.
Is een koopje !