donmarco
Legacy Member
Hoi
Wegens overstap naar fender verkoop ik mijn cort action bass (4 snaren).
Ik heb deze gebruikt voor een paar optredens, en voor de rest altijd binnenshuis gebruikt. Ik zal er een nieuw setje snaren opzetten en ge krijgt er een strap bij..
Het is een zeer goede beginnersgitaar,
24 frets - volume, bass, treble controls.
minimumprijs = 139
meeneemprijs = 169
foto's staan op deze website:
http://www.dropshots.com/donmarco#albums/cort action bass
groetjes, marco..
Wegens overstap naar fender verkoop ik mijn cort action bass (4 snaren).
Ik heb deze gebruikt voor een paar optredens, en voor de rest altijd binnenshuis gebruikt. Ik zal er een nieuw setje snaren opzetten en ge krijgt er een strap bij..
Het is een zeer goede beginnersgitaar,
24 frets - volume, bass, treble controls.
minimumprijs = 139
meeneemprijs = 169
foto's staan op deze website:
http://www.dropshots.com/donmarco#albums/cort action bass
groetjes, marco..