Archief - Combi Werchter + camping

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Beste,

Wegens omstandigheden kan ik dit jaar niet naar Rock Werchter. Daarom verkoop ik mijn combiticket + camping. Afhalen is mogelijk in Gierle, Beerse of Antwerpen centrum. (Aangetekend) verzenden is eveneens mogelijk op risico van de koper.

Minimumprijs: €185
Meeneemprijs: €185


Vriendelijke groeten,
Vincent

Edit: Dit is een copy/paste van mijn advertentie op 2dehands.be

negruj

Legacy Member
Voor dat bedrag heb ik natuurlijk mijn combi ticket ook hier in de fnac gekocht hé :) En dan moet ik mijn gopass niet gebruiken of een verzending betalen :)

Misschien prijs toch wat laten zakken tot de combi's uitverkocht zijn.

NoizeSuppressor

Legacy Member
wacht er idd nog even mee, je raakt er wel vanaf maar pas als ze uitverkocht zijn...

Brick Top

Legacy Member
Ja, jullie hebben daar wel een punt. Bon, heb toch al iemand via 2dehands.be die meteen akkoord was met de prijs maar ik denk dat die ook op kot zit in Antwerpen. Dus die zal sowieso geen extra kosten hebben.

Maar bedankt voor de tip heren!

TiZon

Legacy Member
Hmmm, wil geen spelbreker zijn, maar dan moet jijzelf mee als deze persoon binnen wil.

Doorverkopen mag volgens de regelementen ALLEEN aan de speciale kassa's op Rock Werchter zelf, waar zij jou ticket eerst terugkopen!

NoizeSuppressor

Legacy Member
TiZon zei:
Hmmm, wil geen spelbreker zijn, maar dan moet jijzelf mee als deze persoon binnen wil.

Doorverkopen mag volgens de regelementen ALLEEN aan de speciale kassa's op Rock Werchter zelf, waar zij jou ticket eerst terugkopen!

Dat is geen probleem, ik heb vorig jaar en nu weer 4 tickets op MIJN naam gekocht voor vrienden en die mochten zonder probleem zo binnen...

Razorfire

Legacy Member
indd, heb dat ook vorig jaar gedaan. staat uitdrukkelijk in de regels dat je tot 4 of 5 man (weet het niet meer juist) een kaart mag kopen.

Brick Top

Legacy Member
TiZon zei:
Hmmm, wil geen spelbreker zijn, maar dan moet jijzelf mee als deze persoon binnen wil.

Doorverkopen mag volgens de regelementen ALLEEN aan de speciale kassa's op Rock Werchter zelf, waar zij jou ticket eerst terugkopen!

Mjah, ik ken die regel ook wel hoor. Maar ik vind er (op het eerste zicht) niets van terug op hun website (staat mss wel op de verkoopsites) en bovendien heb ik nog nooit geweten dat ze zoiets checken aan de inkom. Ben toch al vijf keer naar Werchter geweest en vijf keer was het gewoon combi tonen en binnen.

Ik vind dat ook een vrij dwaze regel eerlijk gezegd. Stel dat ik voor de groep 10 kaarten koop dus die staan alle tien op naam van 'Brick Top'. Maar door omstandigheden (Ik ben ernstig ziek bijvoorbeeld) kan ik simpelweg niet mee naar Werchter. Wat gaan ze dan doen? Negen mensen weigeren aan de inkom omdat Brick Top er niet bij is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan