Archief - Collectie Clive cussler te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ptah

Legacy Member
Volledige collectie van Clive Cussler te koop.
Ik vraag hier 200 euro voor. Voorkeur gaat naar verkoop van het volledig pakket.
-Dodelijk tij
-Crescent dawn
-Trojan odyssey
-Gouden Boeddha
-Operatie dragon
-Raise the titanic
-The navigator
-Treasure
-May-day
-Schok golf
-Inferno op zee
-Stormvloed
-Pacific vortex
-Het blauwe goud
-Sahara
-Iceberg
-Vixen 03
-De pijl van poseidon
-The kingdom
-Artic drift
-De schat van khan
-Verloren schat
-Medusa
-Spartan gold
-Serpent
-The silent sea
-Corsair
-Zwarte wind
-Het goud der Inka's
-Witte dood
-Zero hour
-Poolstorm
-Vuurijs
-Heilige steen
-Lost empire
-Atlantis ontdekt
-Devil's gate
-Night probe
-Dark watch
-Dodelijke lading
-Plague ship
-Skeleton coast

+
-Stephen King: The cell, Gevangen, een malige zonde, the mist, donkere toren I
-Lincoln & Child: Terminal freeze, thunderhead, kraaienvoer
-Alex Kershaw: de overlevenden
-Andy Mc dermott: hunt for atlantis
214994526-clive-cussler-collectie-te-koop.jpg

Lifen

Legacy Member
Vraagske, weet gij toevallig niet op welke boek Corsair volgt?
(Want 'k heb die en die's geweldig, 'k zou graag de volledige serie lezen.)

ptah

Legacy Member
the Silent sea.
Bump 41 boeken voor 200 euro. Boeken zijn in prima staat.
Koopje!

Aggr0

Legacy Member
Ons vader gaat hier wel interesse in hebben denk ik. Alleen heeft hij al een 8 tal hiervan. Wil je eventueel alles behalve de titels die hij al heeft verkopen?

ptah

Legacy Member
Aggr0 zei:
Ons vader gaat hier wel interesse in hebben denk ik. Alleen heeft hij al een 8 tal hiervan. Wil je eventueel alles behalve de titels die hij al heeft verkopen?

Ik denk dat we hier iets kunnen uitwerken dat voor beide partijen goed is.
Toch wil ik je meegeven dat er 25 hardcovers bij zitten. Een nieuwe hardcover kost 25 euro.
17 Paperbacks een nieuwe paperback kost 10 euro.

Als je het mathematisch zou uitrekenen komt het op 5 euro per boek.
Koop je deze collectie nieuw dan is het: 625 + 170 = 795 euro.

Maar zoals ik zei, we kunnen waarschijnlijk iets uitwerken dat voor beide partijen voordelig is.

ptah

Legacy Member
Bump!
Bij verkoop van het volledige pakket geef ik nog een aantal boeken mee van The king, Douglas Preston & Lee child.

IkKe

Legacy Member
Waar op te halen?
Heb wel interesse maar heb eigenlijk al 80% gelezen.

ptah

Legacy Member
Oppuurs.

Indien het voor u voordeliger is wil ik tot in Mechelen komen.
Ik heb nog een CC gevonden: Skeleton coast.

Ik geef volgende boeken er nog bij als de prijs van 200 euro ok is.

Stephen King: The cell, Gevangen, een malige zonde, the mist, donkere toren I
Lincoln & Child: Terminal freeze, thunderhead, kraaienvoer
Alex Kershaw: de overlevenden
Andy Mc dermott: hunt for atlantis

Dan komt het op 3,8 euro per boek. (200 euro / 52 boeken)

IkKe

Legacy Member
Sorry maar is me wat teveel voor boeken die ik al grotendeels gelezen heb.
Voor 150 wil ik eventueel de hele hoop wel komen ophalen.

ptah

Legacy Member
Voor mij is dit te weinig.

Er 25 hardcovers bij zitten. Een nieuwe hardcover kost 25 euro.
17 Paperbacks een nieuwe paperback kost 10 euro.

Als je het mathematisch zou uitrekenen komt het op € 4,6 euro per boek.
Koop je deze collectie nieuw dan is het: 625 + 170 = 795 euro.

En je krijgt er nog eens 10 extra boeken bij van verschillende schrijvers.

Het is natuurlijk jouw keuze.

IkKe

Legacy Member
No problem, ik snap je standpunt ook absoluut maar ik heb eigenlijk de meeste al gelezen dus is 150 al veel.

Succes met het verdere verkoop en free up dan maar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan