Retro.Johnson
Legacy Member
Van augustus 2001
Zit nu aan ongeveer 106.xxx km's, is een 1.2 16v benzine goed voor 75pk (55kw) en dus goedkoop in verzekering.
Heeft abs, elektrische ruiten, elektische spiegels, servo, mistlichten vooraan, dubbele airbag, 4 nieuwe banden rondom (iets van een 2 maand geleden + aankoopfactuur), nieuwe starter erin geplaatst (ook met aankoopfactuur), start direct als hij koud staat. 3 maand geleden nieuwe ruitenwissers van bosch gemonteerd.
Bumpers, zijlijsten, handvaten en spiegelkappen zijn gespoten in koetswerkkleur. Er zitten ook m3 spiegeltjes bij die tevens in koetswerkkleur gespoten zijn. Ook witte pinkers gemonteerd en reclameloos nummerplaathoudertje in chroom. Als velgen liggen er brock b2's onder in 16". Vooraan 7.5j breed met 195/40 en rechts lichte stoeprandschade, achteraan 8j met 195/45 van Falken op.
Verder zit er nog een schroefkit van kw onder (var1), met nodige attesten (goca & montageattest) en kan dus zo door de keuring zonder bijkomende kosten voor verdere keuringen. (vermelding van minimum bodemvrijheid 11cm).
Auto is nog blanco gekeurd tot begin december en wordt nog dagelijks mee gereden. Auto wordt weggedaan omdat ik op zoek ben naar een golf3 met meer mogelijkheden.
Ruilen is mogelijk mits de auto in gelijkwaardige staat verkeert.
Ongekeurd kan je hem komen halen voor 4000€
Kan gekeurd worden voor 4500€
of email voor meer foto's of informatie/afpsraak.
Auto kan ook bekeken komen worden.
http://img524.imageshack.us/img524/3262/img0052ow2.jpg
Zit nu aan ongeveer 106.xxx km's, is een 1.2 16v benzine goed voor 75pk (55kw) en dus goedkoop in verzekering.
Heeft abs, elektrische ruiten, elektische spiegels, servo, mistlichten vooraan, dubbele airbag, 4 nieuwe banden rondom (iets van een 2 maand geleden + aankoopfactuur), nieuwe starter erin geplaatst (ook met aankoopfactuur), start direct als hij koud staat. 3 maand geleden nieuwe ruitenwissers van bosch gemonteerd.
Bumpers, zijlijsten, handvaten en spiegelkappen zijn gespoten in koetswerkkleur. Er zitten ook m3 spiegeltjes bij die tevens in koetswerkkleur gespoten zijn. Ook witte pinkers gemonteerd en reclameloos nummerplaathoudertje in chroom. Als velgen liggen er brock b2's onder in 16". Vooraan 7.5j breed met 195/40 en rechts lichte stoeprandschade, achteraan 8j met 195/45 van Falken op.
Verder zit er nog een schroefkit van kw onder (var1), met nodige attesten (goca & montageattest) en kan dus zo door de keuring zonder bijkomende kosten voor verdere keuringen. (vermelding van minimum bodemvrijheid 11cm).
Auto is nog blanco gekeurd tot begin december en wordt nog dagelijks mee gereden. Auto wordt weggedaan omdat ik op zoek ben naar een golf3 met meer mogelijkheden.
Ruilen is mogelijk mits de auto in gelijkwaardige staat verkeert.
Ongekeurd kan je hem komen halen voor 4000€
Kan gekeurd worden voor 4500€
of email voor meer foto's of informatie/afpsraak.
Auto kan ook bekeken komen worden.
http://img524.imageshack.us/img524/3262/img0052ow2.jpg

.