Splitr
Legacy Member
Hierbij verkoop ik het homeshirt van Chelsea met de print van Hazard van huidig seizoen. Ik verkoop het omdat ik liever het zwarte RD shirt wil met hazard op. Shirt is enkele keren gedragen geweest. Nog in zeer goede conditie. Maat L
Bieden exclusief verzending vanaf 15€
Kiala: 4€
Post: 6,5€
http://i59.tinypic.com/2e2qopl.jpg
http://i60.tinypic.com/301f3sz.jpg
Bieden exclusief verzending vanaf 15€
Kiala: 4€
Post: 6,5€
http://i59.tinypic.com/2e2qopl.jpg
http://i60.tinypic.com/301f3sz.jpg