-DNB-
Legacy Member
hallo,
ik verkoop mijn brommer(met papieren)
het is een B klasse, yamaha spirit.
heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 850 euro,
de reden dat ik hem weg doet zijn mijn ouders en omdat het me al teveel heeft gekost.
hij is een maand geleden binnengebracht voor reparatie,
heb ng de factuur , heeft me 180 euro gekost + nog een 2dehands fource(50euro) en een nieuwe lip(15 euro) en een 2dehands voorkas( 25euro),,
brommer staat niet origineel, er zit een sportstuur op en nu een gewone uitlaat( sito ++).
ander zadel ook (72euro)
er zijn wel ng kosten aan, volgende zaken dus:
-voorkas: sluit niet mooi aan omdat er 1 vijs niet inkan (als je dit wil in orde krijgen , moet je een nieuwe voorkas hebben)
-spotjes: nieuwe spotjes , er is een stukje af dus kan die er ook niet helemaal mooi op aansluiten)
-momenteel is de gaskabel stuk( heb al een nieuwe gekocht, je moet hem enkel nog steken, kostte 15euro)
- en de uitlaat nog mooi aansluiten dat hij er perfect op aansluit
voor foto's hier mijn emailadres: [email protected]
binnenkort ook op kapaza
Ik zou hier nog graag een 600 euro uithalen aangezien dat ik al aan de 250 euro kosten heb gelegen.
en hij is van het bouwjaar 98
ik verkoop mijn brommer(met papieren)
het is een B klasse, yamaha spirit.
heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 850 euro,
de reden dat ik hem weg doet zijn mijn ouders en omdat het me al teveel heeft gekost.
hij is een maand geleden binnengebracht voor reparatie,
heb ng de factuur , heeft me 180 euro gekost + nog een 2dehands fource(50euro) en een nieuwe lip(15 euro) en een 2dehands voorkas( 25euro),,
brommer staat niet origineel, er zit een sportstuur op en nu een gewone uitlaat( sito ++).
ander zadel ook (72euro)
er zijn wel ng kosten aan, volgende zaken dus:
-voorkas: sluit niet mooi aan omdat er 1 vijs niet inkan (als je dit wil in orde krijgen , moet je een nieuwe voorkas hebben)
-spotjes: nieuwe spotjes , er is een stukje af dus kan die er ook niet helemaal mooi op aansluiten)
-momenteel is de gaskabel stuk( heb al een nieuwe gekocht, je moet hem enkel nog steken, kostte 15euro)
- en de uitlaat nog mooi aansluiten dat hij er perfect op aansluit
voor foto's hier mijn emailadres: [email protected]
binnenkort ook op kapaza
Ik zou hier nog graag een 600 euro uithalen aangezien dat ik al aan de 250 euro kosten heb gelegen.
en hij is van het bouwjaar 98