Archief - bresser night vision kijker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamer505

Legacy Member
hey ik verkoop mijn bresser night vision wegens dubbele aankoop

Magnification: 3.1x

Lens fitting: 42mm standard Pentax screw.

Viewing range: 1m to 250+m

Infrared illuminator range: 100m

Size(mm): 90 x 63 x 180

Weight: 502g

deze is splinternieuw gwn eens uitgepakt en getest maar de plastiek zit er nog rond dus eigenlek gwn getest voor te zien ofdat deze perfect werkte voordat ik hem verkocht voor de zekerheid , vraagprijs 100 € (winkelprijs rond de 150/180 € dus voor 100 euro is het niet veel
af te halen te leuven
bieden is toegestaan maar pas vanaf 80 €

efkes link erbij zetten :http://www.scopesnskies.com/prod/Bresser/night-vision/monocular/Nightlux/NV-NOW.html

http://www.astroshop.de/en/night-vision-goggles/bresser/nv-now

Brick Top

Legacy Member
Is dat 'zicht' te vergelijken met dat van een militaire nachtkijker? Want ik heb is aan 't kijken geweest voor zo'n militair materiaal maar die prijzen BEGINNEN vanaf €600 tot €xxxx. Dus dat was eigenlijk iets te veel van het goede.

gamer505

Legacy Member
het is ongeveer het zelfste zo , werkt perfect en je kan er goed mee in het donker kijken ook echt wel de moetje waart :)

Prime-Omega

Legacy Member
Ik heb misschien wel intresse, kan je eventueel tot hier raken om te leveren?

gamer505

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Ik heb misschien wel intresse, kan je eventueel tot hier raken om te leveren?

ik kan normaal wel gezien tot daar graken maar dan moet ik zien kwestie werk dagen en uren want die veranderen per week bij mij , wat ik wel kan doen elke dag na 4 u vanaf maandag kan ik eventueel wel halverwegen ook afspreken aan het gouden kruispunt indien dit ook mogelijk is dan gaat het wat sneller want dr ben ik in de buurt bijna altijd
laat maar iets weten , deze tread blijft open tot waneer er een redelijk bod geplaatst word grdz

ThA JoS

Legacy Member
I know, maar het kon zijn dat je bij een degelijk bod weldegelijk verzond

ThA JoS

Legacy Member
Kom je nooit iets dichter in de buurt?
Leuven is nogal ver gewoon om iets af te halen.

Dobbelsteen

Legacy Member
Ik heb ook wel interesse, en ik zit in leuven op kot;)

Toch nog een vraagje: hoe lang gaan die batterijen eigenlijk mee?

gamer505

Legacy Member
Gwiedo zei:
Ik heb ook wel interesse, en ik zit in leuven op kot;)

Toch nog een vraagje: hoe lang gaan die batterijen eigenlijk mee?

opzig hebbek geen ide maar in de mijne zijn het nog altijd de eerste batterijen dat erin steken en ik gebruik de meine nu tog al meer als een maand wel maar af en toe zo eens eh ,ni deze wak verkoop eh :pmaar de mijne zelf :p
maar de batterijen gaan wel lang mee dus :)

gamer505

Legacy Member
nog een upje
voor de mensen dat intresse hebben gelieve hun bod te plaatsen want ik sluit af ten laatste morgen middag

gamer505

Legacy Member
laatste up vanavond om 12 sluit ik af dus degene da intresse hebben dus ook een bod doen aub

tarske

Legacy Member
gamer505 zei:

gamer505 zei:

gamer505 zei:
nog een upje
voor de mensen dat intresse hebben gelieve hun bod te plaatsen want ik sluit af ten laatste morgen middag

gamer505 zei:
laatste up vanavond om 12 sluit ik af dus degene da intresse hebben dus ook een bod doen aub

Max 3 ups toegestaan dus bij deze closed !
Nu minstens 3 dagen wachten alvorens een nieuwe thread aan te maken !
Let erop in het vervolg want dit kost u infraction-punten !
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan