freeq7322
Legacy Member
Hallo Iedereen !
Zaterdag verhuis ik naar t buitenland dus ik verkoop een paar spullen.
Hier heb ik een BOSS DS-1 Distortion in nieuwe staat !!
https://imageshack.com/i/n74a36j
https://imageshack.com/i/n7lq4pj
Prijs 30 euro of een GOED BOD !!
Ik sluit af op donderdag om 13 uur.
Afhaling in Wilrijk of Antwerpen mogelijk tot en met vrijdag.
Zaterdag verhuis ik naar t buitenland dus ik verkoop een paar spullen.
Hier heb ik een BOSS DS-1 Distortion in nieuwe staat !!
https://imageshack.com/i/n74a36j
https://imageshack.com/i/n7lq4pj
Prijs 30 euro of een GOED BOD !!
Ik sluit af op donderdag om 13 uur.
Afhaling in Wilrijk of Antwerpen mogelijk tot en met vrijdag.
(ik kom er wel om dan)