tinbie
Legacy Member
Ik had graag mijn kamerfiets, TREK bmx vert 1 verkocht
200 euro vind ik een eerlijke prijs
Hij heeft altijd op mijn kamer gestaan en is dus nog splinternieuw, alle onderdelen zijn onaangetast, nergens roest of een schrammeke
fotos :
http://www.wack.be/DSC00172.JPG
http://www.wack.be/DSC00173.JPG
http://www.wack.be/DSC00174.JPG
http://www.wack.be/DSC00176.JPG
http://www.wack.be/DSC00177.JPG
200 euro vind ik een eerlijke prijs
Hij heeft altijd op mijn kamer gestaan en is dus nog splinternieuw, alle onderdelen zijn onaangetast, nergens roest of een schrammeke
fotos :
http://www.wack.be/DSC00172.JPG
http://www.wack.be/DSC00173.JPG
http://www.wack.be/DSC00174.JPG
http://www.wack.be/DSC00176.JPG
http://www.wack.be/DSC00177.JPG