hia_da
Legacy Member
ik verkoop mijn harobike omdat ik enkel nog flatland ga rijden,
Zeer stevige street/ramp bike en is nu ong. een jaartje oud (2007 model)
heeft enkel een klein onderhoud nodig, spaken achterwiel kraken wat en moetten dus aangespannen worden. Ik gebruik hem zelf nog dagelijks en doe hem weg om mijn nieuwe te financieren.
nieuwprijs was 400+ en ik zou er liefst nog 200€ voor hebben.
liefst afgehaald want verzenden gaat duur worden denk ik
http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view¤t=IMG_0065.jpg
http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view¤t=IMG_0063.jpg
Zeer stevige street/ramp bike en is nu ong. een jaartje oud (2007 model)
heeft enkel een klein onderhoud nodig, spaken achterwiel kraken wat en moetten dus aangespannen worden. Ik gebruik hem zelf nog dagelijks en doe hem weg om mijn nieuwe te financieren.
nieuwprijs was 400+ en ik zou er liefst nog 200€ voor hebben.
liefst afgehaald want verzenden gaat duur worden denk ik
http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view¤t=IMG_0065.jpg
http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view¤t=IMG_0063.jpg